half-jaar-canada.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn uitwisseling naar Canada. 30 Januari vertrek ik samen met twee andere meiden met het vliegtuig naar Canada en vanaf dan zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over de reis en mijzelf vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Susette

Reacties

Reacties

Irene

Ha Susette, super leuk om je te kunnen volgen, ik kijk uit naar je berichtjes!
Groetjes, Irene

Oma

Een fantastisch idee Susette, dat ik op deze manier met je mee kan reizen..

Dagmar

Leuk suus, ga je gezellig volgen komende maanden !!!!!

Mirte

Ahhh suus, echt super leuk!! Heel veel plezierr xx

Lara

Super leuk suus! Blijf ik toch altijd op de hoogte van je avonturen ;)

Marcelle

Wat leuk Suus, ik ga je zeker volgen komend half jaar..

Oma Nely.

Eindelijk heb ik je blog te pakken, het heeft wel even geduurd. Want ik was in de beginfase iets vergeten domme oma. Je schrijft anders heel keurig en een perfect taalgebruik, ben heel erg groos op je. Nu maar zeggen, tot de volgende keer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active